wtorek, 3 marca 2015

KONKURS!


Moi Drodzy !

Mam dla Was niespodziankę - konkurs dla Czytelników książek Lucy Lech!

Dostaję od Was sygnały, że zamawiacie, czytacie, czasem macie problemy z kupnem książek.
Chciałabym więc podarować Wam kilka egzemplarzy... ale jak to w konkursie - trzeba o nie zawalczyć :) 

Napisz, dlaczego właśnie Ty powinieneś/powinnaś otrzymać książkę :)

Wybiorę trzy najciekawsze komentarze na Facebooku/Lucy Lech, które nagrodzę książkami. 


Książki będą wysyłane tylko na terenie Polski.


Fot. Flickr.com/Livia Cristina L.C. 

3 komentarze:

  1. Hmm - mam pewien kłopot, ponieważ bardzo chciałabym otrzymać i przeczytać którąś z książek, ale...co do recenzji - nie czuję się na siłach. Przeczytałam dawno "Prowincjuszkę" i nie wiele już pamiętam prócz ogólnego wrażenia i kilku szczegółów. Myślę, ze recenzje najlepiej pisać na świeżo i mając lekturę w dłoni. A ja nie mam i nie pamiętam... i co tu robić??? Może dla takich jak ja byłaby jakaś taryfa ulgowa i uproszczone zasady konkursu???

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście "niewiele" oj ta ortografia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czekamy na profesjonalne recenzje, tylko na opinie Czytelników, ich wrażenia, odczucia. Może coś zapamiętałaś szczególnie? coś Cię poruszyło, rozbawiło? przywołało wspomnienia? z pozdrowieniami

    OdpowiedzUsuń