sobota, 21 listopada 2020

Książka pod choinkę :)





Czytelników moich książek, znajomych, przyjaciół serdecznie zapraszam do czytania PAMIĘTNIKA. 

Zapisałam w nim wspomnienia o bliskich mi ludziach, którzy dawno już odeszli na tę nieznaną nam stronę i tych, co pozostali, są daleko, zajmują ciepłe miejsce w moim sercu. Wyjawiam w Pamiętniku moje pragnienia, tęsknoty, skryte myśli, uwikłana pomiędzy rodzinną ziemią z sosnowym lasem i tą odległą, dzielącą nas oceanami. Piszę o różnicach, obyczajach tu i tam, osobliwościach natury, którą się zachwycam. Ujawniam swoje duchowe doznania, sercowe rozterki, słabości, dopusty, czy łaskawe poczynania losu. Zostawiam na kartkach papieru ślad swojego życia. Pewnie chwilami zanudzam, zasmucam, gniewam czytelników, a może pocieszam, śmieszę? Lubię ludzi, naturę, taniec, muzyka mnie porusza, koi, wycisza. Boję się myszy i ciemności, zresztą, sami przeczytacie, jaka ze mnie słaba, cicha, nieśmiała istota, przyjazna dobru, chyba nieco zagubiona w tym zawiłym teraz świecie… 

Książka, ONA I ANTYPODY, też się zaprasza do czytania. Tworzy ją szalona, szara, zwyczajna, nieco zaściankowa, ciekawa świata i odległych lądów, prowincjuszka, która „zapędziła” się niechcąco aż na koniec świata. Zanęcił ją szumiący ocean, plaże, słońce i oferujący swym ogromem wolność, czerwony, przepastny, dziki ląd i busz. Niema językowo, doznała tu upokorzeń, powikłań urzędowych, strachu, wylała wiadro łez. Przyroda ją zachwyciła i cudowny luz. Nie na długo, bo czarne chmury się zebrały, ale, za rogiem czyhała…. Stronice książki powiedzą, kto, czy co….. 

Wszystkie moje Książki: PROWINCJUSZKA, PANIUSIA , ON WRÓCI, ONA I ANTYPODY, lub MIŁOŚĆ NA KRAŃCU ŚWIATA, oraz PAMIĘTNIK można nabyć pisząc zamówienie na adres: 

ksiazkilucylech@gmail.com 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz